Dövlət imtahan Mərkəzi çap və komplektasiya texnoloji xətləri (2 xətt) üçün ehtiyat hissələrinin, proqram təminatının dəstəyinin və cari texniki xidmətin satınalınması üzrə açıq tender elan edir

Line Spacing+- AFont Size+- Çap
26.09.2017

Tender 3 (üç) lot üzrə aparılır.

Lot-1. Ehtiyat hissələrinin satınalınması

Lot-2. Proqram təminatının dəstəyinin satınalınması

Lot-3. İki texnoloji xəttə cari texniki xidmətin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş və imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər aşağıda göstərilən məbləğdə iştirak haqqını hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Muşfiq küçəsi, ev 1M ünvanından ala bilərlər.

İştirak haqqı:

Lot-1. 500 manat

Lot-2. 500 manat

Lot-3. 300 manat

Təşkilat: Azərbaycan Respublikasının Dövlət İmtahan Mərkəzi publik hüquqi şəxsi (VÖEN: 1304673921)

Bank: “Azər-Türk bank” ASC-nin Müştəri Xidmətləri Mərkəzi

Ünvan: Bakı şəhəri, C.Məmmədquluzadə küçəsi 85; 192/193

Kod: 507699

VÖEN(bank): 9900006111

SWIFT: AZRTAZ22

M/h: AZ02NABZ01350100000000022944

H/h: AZ98AZRT38060019440028835001

İştirak haqqı heç bir halda qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);

- tender təklifi dəyərinin 2 faizi həcmində (təklifin təminatı) bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- iddiaçının son bir il ərzində fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- iddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (notarial qaydada təsdiq edilmiş surətləri);

- tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd;

- iddiaçının müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;

- iddiaçının işləri yerinə yetirmək üçün potensial imkanları və maddi-texniki bazası haqqında yazılı məlumat.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) və iş qrafikini 27 oktyabr 2017-ci il saat 17:00-dək, tender təklifi və bank təminatını möhürlənmiş ikiqat zərfdə 7 noyabr 2017‑ci il saat 17:00-dək Azərbaycan Respublikasının Dövlət İmtahan Mərkəzinə (ünvan: AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Muşfiq küçəsi, ev1M) təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Təklif zərfləri 8 noyabr 2017-ci il saat 12:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər (iştirakı ilə bağlı müvafiq sənədi təqdim etdikdə).

Əlaqələndirici şəxs: İlham Əliyev 

Telefon: 502-47-53/56/58, daxili 117

Faks: 465-87-96, 502-47-22

E-mail: i.aliyev@dim.gov.az

Ünvan: AZ1138, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, M.Muşfiq küçəsi, ev 1M

Tender Komissiyası